ONSDAGEN 7 MARS 2012

Är hemma idag, mamma väckte mig ja gick upp och så fixa jag mig lite!
Sen kom det min huvudvärk, kändes som huvudet skulle sprängas, tog en alvedon och skulle se om det gick över men nej det gjorde det inte :( SÅ vart hemma idag1
Ska vila så jag kan gå imorn.. Juste är inte taggad för imorn, för då har vi sån där firluftsdag så jag valde att åka till husbybadet! och så stog det på en sida såhär tyyp
Våldtäkter och sexuella övergrepp är vanliga på det offentligfinansierade Husbybadet, som är Sveriges kanske mest påkostade badhus. I mars 2005 våldtogs en kvinna av en invandrarkille i bassängen och 2006 blev en 16-årig flicka gruppvåldtagen av ett invandrargäng."
Och nu den 25 februari hade en 11-årig flicka blivit gruppvåldtagen..

Så vet inte om jag vill ditt längre :(
Men aja får se med skolan om det blir något annan bad elr om vi ska ditt ändå!
MEn nu ska jag gå och vila PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0