Sleep time..

Ja ni kanske undrar varför jag går och  lägger mig så tidigt! Det är för att det vart en lång dag och jag är trött.
Först så väckte mamma mig vid 7, jag låg och kolla på tv till11.30 då lelli och bynke rinngde på skype! Då kom jag på att jag skulle vara med dom! så på 20 min fick jag klä på mig fixa mig sen springa till tåget!!
MEn sen när jag var hemma hos Bynke så typ gjorde vi inte så mycket skypa , gjorde tyyp muffins ja inte så jätte mycket somsagt...
Sen vig 18.30 drog jag och Bynke till fotbolls tränningen, åhh hade saknat dom där som Malin, Emelie, Felicia ja dom andra occkså :D<3
Så sen på slutet av tränningen när det typ var 40 min kvar? så fick jag ont i foten så jag satt i 40 min och frös som in i helvete... :(
sen när kl vart 20.30 och vi sluta gick jag till bussen och tänkte fan va skönt snart sitter jag på bussen! Men klart då får man vänta på den där jävla piss bussen i 35 min ,  åhh frös så jävla mycket! Sen ser jag bussen komma och bara väntar att få gå på, men så var bussen typ sönder så det fanns ingen värme :(
Men nu är jag hemma och ska sova är så sjukt trött<3
Tänk jag går ju upp 04.00 så om jag somnar nu så sover jag i 6 tim och det behöver jag.. Så godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0