Borta bra,men hemma bäst!

Har ju vart på falun cup med innebandyn, tyckte det var grymt kul och vara med vännerna men maten var skiiit!
Åt typ inget från torsdagen till söndag(idag) , men aja nu är jag hemma har ätit och snart ska jag sova!
Kan berätta lite hur det gick och så.
Vi förlora en match,spela lika en, vann två!
Vi förlora med 2-1 mot täby blå, vann med 3-1 mot hässelby (tror jag) , vann med 10-0 mot värmdö 00 och spela lika med täby vit. Det var ganska bra ändå med tanke på att täby har blivit stockholms bästa lag bland 99:or!
Så jag var nöjd ändå, sen var vi i falun koppargruva och så, det var faktiskt grymt kul!
Men Värmdö if F-96 fick guld, grymt bra :D
Men nu måste jag sova, haha vill vara pigg imorn, puss och godnatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0