Inte bloggar på 1000 år, förlåt

Som rubriken säger, har inte bloggat på jätte länge, men har inte haft ork och lust , skolan har ju nyss börjat, eller 2-3 veckor sen, haft läxor och skit! Men igår träffade jag först Ellen drog till donken, satt där och snackade bara, sen åkte hon hem och jag mötte Ida och Elias ! Typ 18 tiden, så vi drog till donken och träffade nicklas och ronny där. Sen drog dom, så jag Elias och Ida satt kvar där, sen drog vi till g-berg där alla andra var, typ bara stod och snackade med alla. Sen så åkte jag, Ida och Elias till donken, satt där till typ 22.40 då jag drog hem , dom också, men var helt grym dag! Looove <3
Juste , hade ju fotbollsmatch igår också, mot Saltsjöbaden , vart 2-0 till oss, grymt spelat tjejer :D <3
Spelare typ 9 på morgonen , så var inte piggast direkt, haha oj va långt dethär vart, kan skriva lite kort vad jag gjort när jag inte bloggat!
Har vart med kompisar, haft läxor, sen innebandyn och fotbollen. ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0