Ledig - Sjukhuset

Fick vara hemma idag från skolan för att jag skulle till sjukhuset. Gjorde illa min hand/finger i onsdags på idrotten och fick åka till nacka sjukhus, dom gipsade min arm och allt kändes bra. På fredagen ringde dom mamma och hade sett något mer i mitt finger, så fick åka från skolan vid 10 och sitta på Södersjukhuset till 21:30.. rolig fredag.. Kändes ganska onödig att vara där hela fredagen när dom tog ett beslut att jag skulle tillbaks idag ( måndag) 
1. Från onsdags när jag gipsade, hela handen blev gipsad
2. Vi gipsade om i Fredags, handleden och lillfingret blev gipsat.
3.En fjäder jag har på dagen för att inte fingret ska böja sig, har en annan sak på natten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0