Ni är bäst bruudar! <3

Dagen börja med att jag vakna vid 8.00 och gjoorde i ordning mej, vid 9.20 åkte jag till värmdövallen så var dätr vid 10.40 och såå kollade jag på när Värmdö if (mitt lag) mötte Gustavsberg! Vi vann med 2-0 så jävla bra ni är Bruudar, Älskar er! <3 Men efter den matchen kollade jag på 3-4 matcher, Malin och Emelie var domare så det var kul, dom var asbra! men sen åkte jag till min moster som fyllt år så vi gratta henne fick god tårta och såå.. sen åkte jag och mamma hem och nu sitter jag här och inte gör så myckket, tyyp skype, facebook och lääseer bloggar! Har en sån här gammal efterbliven dator som  är seg som fan och helt konstig, men det funkar och bloggga iallafall så kommer nog bli bättre uuppdatering en vad jag gjoort ddom här dagarna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0