Förlååt för jag inte bloggat !

Ja i torsdags fick jag sommarlov, jag åkte hem till Olivia med Linnea och Vendela, då fick jag träffa hennes 4 veckors kattungar, så sjuukt sööta! <3
Sen så drog vi till donken, och sen till grisslingefesten.
Orkade inte vara med Olivia och dom där så var med Ida, Elin, Fanny, Axel och massor mer. Det var gryymy kul, fast senare på kvällen så vart allt kaos där, går inte in på detaljer.
Juuste var med Elin banck också, vi gick lite in och ut därifrån, haha :)
Åkte hem rätt så tidigt, ca 23 tiden. Men bor ju i saltsjöbaden så det tar ju ett tag och komma hem!
Men när jag äntligen var hemma så kom jag på att jag inte pakat och jag skulle ju på cup på fredagen, så var bara att börja paka. Så somnade nog vid 2.30. Men fredagen kom och min mormor kom och hämta mig och skulle skjutsa till värmdövallen där alla skulle träffas, då hon sa att hon hade en överraskning, den var min IPHONE som hade kommit :D <3 
Var såå sjuuukt glaad.
Men vart på fotbollscup från fredags till igår (söndag) det har vart gryymt kul, spelat i regn, sol, förlorat, vunnit, spelat ovagjort, börjat sommarlovet med skolmat, sovit i skola, haft det myysigt.
ÄLSKAR ER TJEJER, NI GÖR MINA DAGAR HELT UNDERBARA! <3







Lite bilder från dagarna! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0