Vänner är guld värt!

Ja vänner som finns för en, dom som stöttar en, hjälper en genom det man inte klarar själv, det är såå sjuukt underbart! Åhh älskar dom så! <3
Finns 4 stycken, och dom betyder allt för mej, dom vet också tyyp allt , dom har hjälpt mej genom mycket åhh älskar dom såå! <3
4 stycken, 4 personer har gjoort så att jag orkar fortsätta leeeva, när jag rasat har dom hjälpt mej upp, dom är det bästa som finns! <3
Dom kanske inte vet om det men det dom gör, det dom säger,  det hjälper mej såå, dom kanske inte gör det med flit men det blir så iallafall, åhh dom är guld värt!
Fast vi brååkar ibland s hoppas jag det löser säg, fasst vi inte känt varandra så länge så betyder ni mest! <3 :*

Kommentarer
Postat av: Fanny♥

Hej felicia!<33

2012-05-09 @ 13:49:37
URL: http://fannywegebrands.blogg.se/
Postat av: Fanny♥

läs min blogg :) <33

2012-05-09 @ 13:50:22
URL: http://fannywegebrands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0