Helt sluuuut.

Börja med att jag gick till skolan vi skulle ha vandring, var mening att gå 1 mil som skulle ta ca 2 timmar, faast när det är jag och kartor så går det inte så bra! Hahah fast gick inte såå bra för nåågon.  Tog 6 jävla timmar för mig, haha kom inte sist iallafall :)
Sen så kom vi till skolan vid 14.00 och då slutade vi, Jag, Bynke och Oscar gick till konsum, handlade lite sen drog vi upp värmdövallen, ditt kom först Ida sen Acke och Affe, vi tog det väll bara luugnt tills jag kom på att jag hade mina innebandykläder hemma, klockan var lixom 16.15 och vi började 16.30 så var bara att springa, packa innebandy och fotbolls kläder. Sen skynda säg upp i spöregnet, haha men han iallafall, men var jätte seg träning på innebandyn, tog i lite då och då men annars mest lugnt, direkt efter Innebandyn hade jag fotbolls träning, bara jag från Innebandyn som orkade gåå, men det gick inte så bra, haha var så jävla trött så faailade typ allt, hahha vart ganska piinsamt faktiskt! Men nu är jag ÄNTLIGEN hemma och har skiiiit ont i låren! 

Oj vad myyycket allt vart, haha och så himla ointressant ;) <3
Gammal bild från skolavslutningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0