HAHAHA dööör...

Ja det börja med att min mormor och morfar skjusa hem mig och mamma..
När vi kommer hem så sitter jag vid datorn efter tyyp 10 min så kommer  jag på en idé jag ska driva med min mamma och säga att hon luktar fisk..
Ja tar min prfym och sputar på henne och säger nu luktar du inte fisk längre och skrattar!
Mamma: Va vaddå
JAg: Ja du häörde ju mormor och morfar säga det i bilen( jag skratta jag drev alltså)
-Mamma: va nejj när då?
Jag: hahah ja skoja
Jag går in i mitt rum 5 min senare hör jag mamma prata i telefon hon pratar med morfar
Mamma; Hallå du tyckte du jag lukta fisk i  bilen?
OMG TROR JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR.....
Och ja jag är tröött därför det vart så kul.
Hehe ful som vanligt..

Kommentarer
Postat av: Olivia [foto, webbdesign]

Söötis! :) <33

2012-03-12 @ 06:36:41
URL: http://gymnastiikollii.blogg.se/
Postat av: Lova

Söt due <3 :*

2012-03-13 @ 20:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0