Hemma ツ

Kom precis hem från fotbollen, blir nog duschen nu ツ
Åhh känner mig verkligen sämst, juste jag är sämst....
Men vill ändå inte för har vänner där som jag verkligen älskar, dom gör mig alltid så glad :D
Fast jag inte är så bra vän med dom kanske så är dom bara föör underbara och om jag slutar kommer jag nog tappa kontakten med dom :O & det vill jag verkligen inte ツ
Men aja nu går vi vidare imorn är det skola sen innebandy, roollligt
Tagga för match på lördag :)
Ja kanske inte berättat det men på lördag möter vi Älvsjö tror jag och den matchen avgör om vi kommer 2 elr 4 i serien!
Men vi kommer ju vinna den så bra lag som vi har <3 vi kommer 2:a då  ツ ツ
Men nu börjar det här inlägget bli väldigt långt så PUUUUUUSSSSSS ツ <3
Tröött efter träning...
Och jag kommer få tränningsverk :OOOO
MEn bjjuuuder på billden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0