Igår- Idag

Ja glömde helt bort bloggen efter maatchen och så.. Men ja vi vann iallafall med  6-1 :D
Efter kolla vi på p-99 match dom vann ocksså med 6-1 sen efter det kolla vi på p-98 match men i den vart det 1-1
Ja det var jag Malin och EMelie! <3
Men sen så drog Malin och EMelie hem då gjorde jag samma sak :)
Sen var jag bara hos kusinen på kvällen och spela black ops ;D
Ja det gjorde jag igår oc nu kan jag berätta dagen idag...
Ja vaakna av att min kusin kom och väckte mig. Så jag gick upp vi spela tyyyp black ops elr hur det stavas!
Sen  åkte jag till Forum med mamma, vi ska på nåt kalas på tisdag så då vart det pressenter! :D <3
Men nu ska jag plugga lite och så.. Bloggar mer sen , hoppas ni orkar läsa allt!!
Arkiv bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0