Från torsdags tills idag!

Torsdags: jag fixade i ordning mig sen åkte jag till stan med Ida & Olivia, vi kollade butiker, tog en fika! Sen drog vi till Ica maxi och handla choklad & frukt sen hem till Ida. Hemma hos Ida hade vi det mys, åt god mat, tog en promenad hem till Nova, åt frukt me smällt choklad!
Fredag: på torsdagen blev det lite tjafs mellan mig, Ida & Olivia, jag var grymt besviken så tog en tidig buss hem, senare på fredagen blev jag och Olivia vänner men det är fortfarande lite kaos me Ida. Men min eftermiddag blev bra ändå, hade en mys hemma dag me familjen, var hos pappa också.
Lördag: vaknade av min syster som väckte mig, gick upp och kolla tv, pappa gjorde våfflor till mig! Sen så tyckte pappa att jag skulle testa candy crush och jag blev helt beroende, haha. Från 11 till 16 satt jag och spelade, vid 16 blev jag hämtad och nu är jag hemma hos mamiii ny duschad och precis ätit hemmagjort pizza.
Orkade du läsa allt är du grym! 😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0